GOTTIGOTT

Hej mina fina!
Idag vaknade jag upp hos Johanna, sov ju där igår. Det var skit mysigt , vi lagade mat till oss och hennes familj sen dukade vi fram jättemycket godis oså och kollade melodifestivalen och gladiatorerna asmajs! Sen skypade vi hela kvällen med victor (min bästis för er som inte visste så slipper ni undra). Sen idag har vi varit i Frölunda och kollat affärer och sånt, hittade massa snyggt! Och sen när vi kom hem åt vi och kolla på tv o sånt. Nu är jag hemma och på vägen hem köpte jag mina favvisar, cola och digestive Marabou! Ska även kolla det nya programmet om Ove sundberg, med mami och bror så ska vi äta gott till det. Mer update sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0