GREAT DAY

Tjena bloggen! Idag har jag varit i skolan, faktiskt varit en go da, dock somnade jag på no:n, men de gjorde inget hehe. Sen tog jag och Johanna bussen hem t henne, chillade åt mat kollade på tv osv, alltid lika kul. Sen vid halv 6 skulle vi ta bussen till Johannas taekwondon (jag har slutat) men vi missade typ alla bussar och frös ihjäl och kom en smula sent dit men de va okej. De va sjukt tråkigt att titta på den jäkla träningen, dock kom Linus Lukas och Johan och underhöll mig, awesome. Sen hämtade hennes pappa oss och körde hem mig så nu har jag kommit hem och ätit mat och så. Sitter just nu och chillar på en glass och mår allmänt bra! Mamma håller på att baka, typ muffins tror jag så de blir bra, firar fettisdagen lite i förtid! Ikväll kommer även mammor & minimodeller och sen big brother så de blir en bra kväll. Bu känner jag att de här blev ett långt inlägg så vi höres senare! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0