IM GOING OUT OF MY MIND, JUST A LITTLE BIT

Hej penisar! Haha skoja ;)
Kom precis innan för dörren, åkte bussen hem med Hanna efter skolan & gud vilka roliga samtalsämnen vi hade haha flabbade så hela bussen skaka typ! Men nu är jag iallafall och ska snart åka iväg till Landvetter flygplats och hämta upp min bror som har varit i Afrika 2 veckor nu, det har varit tomt här utan honom haha så det ska bli kul att hämta han och så. Sen tror jag vi ska äta på Mc Donalds. Nu ska ja kolla lite på facebook & sånt, vi höres sen! PUSS
Bild från skolan idag med min bebis! Vi hade lite tråkigt så vi gjorde lite bus på rasten, hihi! Love you

Kommentarer
Postat av: bamode

Nice blogg!



Nu har jag igång en tävling där man kan vinna en VALFRI Victoria secret bikini

2012-02-23 @ 15:14:20
URL: http://bamode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0