INTE MIN DAG IDAG!!!

Hej.
Det är verkligen inte min dag idag asso. Börjar med att jag vaknar 7:30, ska gå t bussen 7:40 liksom.. Helt ofixad fick man pallra sig till skolan.. När ja satt på spanskan blev ja dissad 2 gånger utan min lärare, känns ju jättebra haha.. Sen när ja skulle hem börjar ja såklart bråka med busschauffören för han tror ja har fejkat smsbiljetten, jävla skitgubbe säger jag bara. ASBRA DAG VERKLIGEN. Som tur är ska ja t gymmet med johanna och ta ut min ilska där, hjälper ju alltid. Hon får mig alltid på bra humör min lilla älskling.
Dör.

Nu ska ja fixa mina träningsgrejer och äta typ, puss!

Kommentarer
Postat av: eemeiix

du är ju fin utan smink också :)

2012-02-07 @ 17:46:59
URL: http://eemeiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0