NY BLOGG

Hej på er sötisar där ute! Eller inne kanske ni är men aja, hihi
Nu har jag startat en ny blogg, raderade min första pga att jag tröttnade på bloggandet.. Men nu saknar jag det så ja tänkte att jag börjar igen, hehe!
Jag som bloggar här heter då Fanny Billing, går i sjunde klass och bor i en liten ort som heter Mölndal som ligger en liten liten bit utanför Göteborg. Det är rätt dött här i själva Mölndal (tycker jag), men det tar bara 10 min med buss in till stan i Göteborg så det är rätt soft. På fritiden brukar jag oftast vara med kompisar, sitta vid datan eller nåt annat knasigt! I bloggen kan du läsa allt från smink & mode till vardagslivet & länkbyten mm. Hope u like it!
Hyffsat ny bild, dock har jag rött hår nu men har ingen bra bild än men det kommer väl så småningom!

Kommentarer
Postat av: julia Lindgren

Så sör du är <3

2012-01-29 @ 02:02:21
URL: http://juliabestlindgren.blogspot.com
Postat av: julia

sööt

2012-01-29 @ 02:02:48
URL: http://juliabestlindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0