TAEKWONDO

Hej & förlåt för jättedålig uppdatering idag.
Det har nämligen vart lite kaos idag så har inte hunnit. Efter skolan drog jag & Johanna in till Kållered och skulle köpa skor, köpte mig ett par bruna boots, jättenöjd! Slänger in bild imon för jag hinner inte nu. Iallafall, efter kållered så var vi hemma hos mig till 7 typ, sen kom Johannas mamma och hämtade oss och körde oss in till Aktiviteten (ett träningsställe). Vi skulle testa på Taekwondo och det var super kul så båda ska börja i det. Alla tränare var sjukt trevliga, de andra som också var där var jättesnälla och allt. Det var så klart jobbigt men ska man ha en snygg bikinikropp till sommarn får man sätta igång nu vättu! Vi ska dit igen antingen på fredag eller måndag, det är inte riktigt bestämt.
Men iallafall, har precis duschat och ätit & nu ska jag titta på El classico såklart! Bloggar imon, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0