ÅRETS FÖRSTA DOPP OSV

Fredag: Slutade skolan 11 pga att begravningen började 12, så tog bussen dit med några andra. Det var sjukt tufft, jag satt & stor lipade hela begravningen, jag var som mest känslig när dom visade upp ett bildspel med massa bilder på sanna, och det var jättemånga bilder med som jag hade tagit så då blev jag verkligen jätteledsen.. Sen åkte jag, amelia, hanna & johanna tillbaks till skolan för vi behövde kissa & hämta några saker, sen tog vi bussen hem. Och så hämtade jag pengar och sånt hos mig och sen gick jag & johanna upp till henne och fixade oss, sen bärde det av in till stan för att kolla på bio med magnus & victor. Filmen var nåt av det roligaste jag sätt & skrattade heeela tiden! Så då blev jag på bättre humör. Efter filmen drog vi till donken & käka, sen åkte alla hem till sig. Jätte go dag till slut iallafall!
Lördag: Vi drog till frölunda, jag och johanna, och victor hängde även med för han skulle köpa en present till hans mamma som fyllde år igår! Och vi hjälpte han att köpa det, det blev verkligen aaasbra, orkar inte säga va han köpte men presenten blev jättebra tycker jag iallafall och hans mamma blev jätteglad sa han, så det var ju bra! Sen åkte vi hem, victor till sig & så gick jag & johanna hem till henne. Vi hade tråkigt så vi tog sedan bussen till stan, var där & hade de chill, sen vid 9 tog vi en sväng förbi mitt hus och hämtade typ chips och dricka & glass och typ gick till johanna och tjocka oss rejääält med allt och typ såg film & så. Sen smög vi ut runt 01:00 och var ute och sen gick vi hem & soooov!
Söndag: Vi vaknade vid 1, så gick vi ut & solade typ 2 timmar, aaaas härligt väder verkligen! Sen gick vi ut en sväng, sen skulle johanna hem & äta så då gick jag hem till mig. Sen när hon hade ätit bestämde vi oss för att bada, för det var så jäkla varmt hehe! Så vi gick upp till södra långvattnet & hade as mys & badade & så, jäkligt kallt men värt som tusan! Sen gick båda hem till sig och nu sitter jag här & försöker ta fram kläder tills imon vilket inte går så bra för hela min garderob är typ hos johanna haha... Ska strax hoppa in i duschen också, så uppdaterar mer ikv!
Jag
Johanna
Jag
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0