LOVE TILL VÄDRET

Tjaaa alla gladisar där ute! Va gör ni?
Imorse vaknade jag upp johanna eftersom jag sov där. Och vilken jävla lust man fick att stiga upp imorse när det var skinande sol & blå himmel, så himla underbart! Kom hem från skolan för ett tag sen & har varit hemma och chillat. Dagen i skolan var sjukt soft, vi har skapande skola så vi spelade in film hela dagen, inga vanliga lektioner och 2 timmars rast, as najs! Sen slutade vi 20 i 2 och då tog jag bussen hem med mina underbara vänner edvin, anton, adam & johanna eftersom alla vi bor i samma område eller vad man säger. Och nu sitter jag här i mitt rum på golvet, för att solen lyser på sängen och då ser jag inte nåt på dator skärmen haha! Dricker även is kall cola och lyssnar på grym musik, livet asso! Jag skriver mer snart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0