MIN FREDAG

Skolan var sjukt härlig idag, hade bara 2 lektioner & sen hade vi som sagt badminton med klassen! Det var inte så jättekul men det fanns en soffa där som jag, adam, linus & kajsa satt i, för vi orkade inte vara med, det var inte så kul haha.. Men det var skitkul och sitta där med dom, vi hade typ kuddkrig oså. Sen efter skolan drog jag hem, fixade mig & så. Sen drog jag & johanna ut med edvin, så va vi ute i kanske 2 timmar, sen träffade vi albin en stund. Sen gick jag hem för ja skulle äta, så träffades jag & johanna vid lekplatsen utanför hennes hus typ, där vi skulle träffa magnus & victor. Så var vi med dom tills nu typ, härlig fredag ändå!
image description
Nu ska jag ta på mig myskläderna, sätta på en bra film & gotta mig med godis som min mami köpt till mig! Hörs senare, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0