OM HELGEN O SÅ EFTERSOM JA INTE UPPDATERADE

Fredag, jag och johanna tog bussen hem till henne, runt 3. Sen var vi ute och typ bara chillade och tog lite kort, sedan träffade vi victor runt 5& hade super kul! Sen skulle victor träna så han stack, sen träffade vi han, albin & axel igen på kvällen och var med dom tills vi skulle hem runt 11 kanske? Då gick vi till johanna, åt tacos och sånt och tittade tv och chillade. Sen sovde ja där.
Lördag: vi vaknade typ halv 1 och gick upp & åt o sånt. Sen fixade vi oss lite och tog lite kort. Sen hade vi bestämt att vi skulle sova hos mig men då tvingade mamma mig att komma hem & städa ifall vi ville sova hos oss så då va ja tvungen och komma hem & göra det. Sen träffades vi igen runt 5 och va ute lite och träffade victor och adam och var med dom tills typ 11, då gick jag & johanna hem till oss. Och sen kom victor (en annan victor haha) och robin och så var vi med dom och william (min bror) var med också för han e bra vän med dom så vi var 5 st totalt. Så satt vi bara hemma hos oss i soffan & kolla film och typ käka chips och hade as roligt för vi hade typ krig med chipsen haha och jag hällde hela godisskålan på victor. Sen deckade vi vid 3 typ.
Söndag, vi vaknade hos mig typ kl 12 och va helt döda.. Ingen av oss orkade göra nåt så vi var bara hemma och fixade med våran blogg vi ska starta tsm om ett tag. Sen duschade jag & vi käkade, sen drog vi upp till johanna igen och typ bara slappade och kollade på tv och sånt, och hade värsta söndagsmyset. Sen sov jag där igen. Tog tyvärr inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0