SKITGO DAG

Hej babes!
Har haft en skitgo dag, kan berätta lite om den. Hade verkligen inte sätt fram imot denna dagen i skolan, eftersom jag hade 30 glosor i spanskan och den där redovisningen på engelskan. När vi väl hade spanska hade vi bara 15 glosor och jag kunde alla utom 2 typ. Sen frågade jag om jag kunde redovisa min imorgon bara för min lärare, och det gick bra så det blev riktigt bra ändå till slut! Och det var hur jävla fint väder som helst så jag & några kompisar satt ute i solen på rasten med brillor & pälsväst och bara snackade tjejsnack, asgött! Sen efter skolan tog jag & johanna bussen med erik, adam, tony & filip för dom skulle ha träning och fotbollsplanen ligger typ bredvid mitt hus så! Så jag och johanna gick hem till mig och typ åt lite, fixade oss och så, sen stack vi ut & kollade på träningen eftersom vi känner jättemånga i laget! Sen var vi ute i typ 3 timmar i solen med albin och edvin, sen kom oscar & adam också. Riktigt lyckad dag & kväll och nu har jag kommit hem! Hade bara jeans, en tröja och pälsväst på mig så fryser rätt mycket nu men det blir bra. Sen har även min mamma städat hela mitt rum och även så var hon i stan idag och köpte världens finaste tröja till mig, verkligen hur söt som helst! Lägger upp bild imorgon. Känner att denna dagen har varit en kanondag! 
Nu ska jag duscha och sen byta om till min onepiece! Sen ikväll är det bigbrother & så, så det blir najs. Jag uppdaterar mer senare, ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0